نمایندگان برتر فروش سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

۱۴۰۲ نمایندگان برتر فروش

مراسم معرفی نمایندگان برتر فروش شرکت نرم‌افزاری امن‌پرداز در سال ۱۴۰۲ با حضور جناب آقای مهندس حسینی، مدیر عامل محترم شرکت نرم‌افزاری امن‌پرداز و سرکار خانم مهندس طاهری، معاون فروش و امور نمایندگان برگزار گردید.

در این مراسم از نمایندگان و کارشناسان برتر در زمینه فروش قدردانی و هدایای نفیسی به کارشناسان برتر فروش اهدا شد که اسامی آنها در ادامه ذکر شده است:

▪️ نمایندگان فروش برتر
  1. شرکت ویرا ارتباط پارس پویا
  2. شرکت داده‌پردازان دوران
  3.  شرکت امن‌پردازان سورنا

با پیشرفت روزافزون تهدیدات سایبری و با هدف پاسخ به نیازمندی‌های کاربران گرامی، شرکت نرم‌افزاری امن‌پرداز موفق به رونمایی از دو محصول Padvish MDR و Padvish EDR در تابستان ۱۴۰۲ شد. گفتنی است که این محصولات با قابلیت‌ها و ویژگی‌های برجسته خود، مورد استقبال چشمگیر مشتریان، نمایندگان و بازار امنیت سایبری کشور قرار گرفت.

در جشنواره فروش محصولات Padvish MDR و Padvish EDR که با هدف معرفی و ارائه بهتر محصولات با قیمت رقابتی و با همکاری نمایندگان ارجمند و پر تلاش برگزار شد؛ تعداد بی‌شماری از مشتریان، محصولات قبلی خود را ارتقاء دادند و افزون بر این مشتریان جدیدی به خانواده پادویش پیوستند.

 پادویش، نسخه کشف و پاسخ به تهدیدات پنهان (Padvish EDR) با قابلیت‌های منحصر به فرد MultiAV، آزمایشگاه بدافزار و قابلیت نصب در محل (On-Premise) تمامی امکانات، پاسخگوی نیازمندی‌های امنیتی و الزامات قانونی مشتریان و سازمان‌های بزرگ کشور است. Padvish EDR بنابر نیاز مشتریان، در سه گونه Base، Select و Expert در بازار ارائه می‌شود.

 پادویش، نسخه کشف و پاسخ به تهدیدات سایبری (Padvish MDR) راهکاری است که علاوه بر به کارگیری فناوری‌های پیشرفته، از نیروی انسانی متخصص و باتجربه جهت مقابله با این نوع تهدیدات برخوردار می‌باشد. پادویش نسخه MDR با تگ‌گذاری، تجمیع، تولید هشدار و داده‌نمایی آنها مطابق تجربیات و دانش کسب شده از حملات قبلی سایبری، نفوذ را کشف نموده و از ادامه فعالیت نفوذگر در شبکه جلوگیری به عمل می‌آورد.

خبر نمایندگان برتر فروش

اسامی برگزیدگان دیگر به شرح زیر است:
▪️ کارشناسان فروش برتر در جشنواره فروش گروه محصولات Padvish MDR
  1.  آقای محمدرضا محمدی از شرکت ویرا ارتباط پارس پویا
  2. آقای الیار روزی‌خواه از شرکت داده‌پردازان دوران
  3. آقای میلاد سوری از شرکت امن‌پردازان سورنا
▪️ کارشناسان فروش برتر در جشنواره فروش گروه محصولات Padvish EDR
  1.  آقای علیرضا محمدی از شرکت ویرا ارتباط پارس پویا
  2. خانم ندا آقایی از شرکت مهندسی تحقیق و توسعه ارتباطات پانا
  3. خانم کوثر پارسایی از شرکت داده‌پردازان دوران