رونمایی از Padvish EDR و Padvish MDR

گزارش رونمایی از محصولات جدید پادویش

به تازگی طی مراسمی با حضور نمایندگان شرکت امن‌پرداز از دو محصول جدید این شرکت با عناوین Padvish MDR و Padvish EDR رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور نمایندگان و به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، ضمن معرفی دو محصول جدید Padvish MDR و Padvish EDR به بیان قابلیت‌ها و ویژگی‌های هر یک پرداخته شد.

رونمایی از Padvish EDR و Padvish MDR - آقای حسینی

در ابتدای مراسم آقای مهندس حسینی مدیرعامل شرکت امن‌پرداز، ضمن خوش آمدگویی، سیاست‌های شرکت در ارائه این محصولات را برشمرده و پس از آن به شرح برنامه‌های آتی جهت عرضه محصولات جدید پرداختند.

آقای مهندس حسینی با اشاره به موفقیت‌های شرکت در جلوگیری از حملات سایبری در دو سال گذشته اعلام کردند که این شرکت به عنوان اولین و تنها شرکت در سراسر جهان، موفق به شناسایی آسیب‌پذیری حائز اهمیتی موسوم به iLObleed گردیده است.

این افتخار در خبرگزاری‌های مهمی همچون BLOOMBERG بازتاب گسترده‌ای داشته است. ایشان با بیان حضور فعال شرکت امن‌پرداز در سطح کشور، از صادرات پادویش به چند کشور خارجی نیز خبر دادند.

رونمایی از Padvish EDR و MDR - آقای نفیسی

در ادامه آقای مهندس نفیسی (قائم مقام فنی امن‌پرداز) به طور مفصل دلایل نیاز مشتریان به این محصولات را تشریح و ویژگی‌های هر یک را بیان کردند.

ایشان در ادامه با بیان ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات امن‌پرداز که در دیگر محصولات مشابه خارجی وجود ندارد، خاطر نشان کردند که با توجه به کمبود نیروی انسانی متخصص و با تجربه، این محصولات تا حد چشمگیری مانع انواع حملات و نفوذهای سایبری خواهند بود.

مراسم رونمایی از Padvish EDR و Padvish MDRدر پایان مراسم نیز، خانم مهندس طاهری (معاون فروش و امور نمایندگان شرکت) ضمن اعلام آمادگی عرضه این محصولات از طریق کانال نمایندگان فروش، به برنامه ویژه فروش این محصولات و تخفیف‌های مرتبط به آن پرداختند.